Blog list

Vse Pri nas se dogaja Prva stran Športni vrtec Krtki Jedilniki Obvestila, vabila Miške Pikapolonice Polžki Račke Slončki Čebelice Ježki Palčki Žabice Zdravje v vrtcu Zvezdice Nerazvrščeno Metuljčki Utrinki iz igralnic Medvedki Ekošola Sončki Ciciban Planinec Mali sonček Miška Eli Zajčki Lisičke Ribice Malček Bralček

8. Urbančkov tek

V soboto, 21. maja 2022, se je na igrišču na Pungartu odvil že 8. Urbančkov tek. Športni dogodek Otroški vrtec Metlika organizira okviru prireditve Vinska vigred. (več …)

Krtki v knjižnici

Krtki smo se odpravili na sprehod po mestu, obiskali smo Ljudsko knjižnico Metlika, kjer so si otroci ogledali otroške knjige, kartonke ter prisluhnili pravljici o Roku, ki si sam čisti zobke.   Krtki z Vesno in Ivo

OD 23. 05. DO 27. 05. 2022

JED-4

Vabilo na praznovanje

Spoštovani starši! Vabimo vas na praznovanje ob 60. letnici organizirane predšolske vzgoje in varstva v Občini Metlika. Praznovanje se bo odvijalo v torek, 24. 5. 2022, ob 17.uri na notranjem igrišču našega vrtca. Po krajšem programu in nastopu vseh vrtičkarjev vabljeni v igralnice, kjer bodo pripravljene zanimive delavnice. VLJUDNO VABLJENI!

Športno popoldne

Starši so se z otroki udeležili gibalnega poligona, ki smo ga pripravile strokovne delavke. Imeli smo prijetno, sproščeno popoldne. Vzgojiteljice Polžkov, Mišk, Račk in Pikapolonic

Zaščiteno: Barviti dopoldan

Čistilna akcija

Preko leta se radi večkrat poigramo na Borštku. Za to smo se odločili, da tudi letos poberemo smeti. Potrebovali smo rokavice, dve črni vreči, pa nekaj dobre volje in prav hitro je bil spet lep in čist. Seveda smo se tudi igrali.

Timov peti rojstni dan

Tudi s Timom smo peli, plesali, pihali svečke in se veselili z njim....

Pohod s starši k čebelarju v Čurile

Skupini Zvezdice in Slončki smo se skupaj odpravili na pohod k čebelarju Veseliču v Rosalnice. Pogumno smo premagali pot mimo Kometa do naše Darje. Tam smo si ogledali živino na paši in v hlevu, mlade piščančke in muco, kateri Darja išče prijazen dom. Nato smo nadaljevali pot do čebelarstva Veselič. Tam so nas prijazno sprejeli, pogostili s sokom, palačinkami z medom in domačimi medenjaki. Res je bilo dobro. Čebelar Jože nam je pripovedoval o življenju čebel in nam pokazal panj s satjem.  Res je bilo zanimivo. HVALA VSEM, KI STE NAM OMOGOČILI ZANIMIV POHOD!!

Luka je star pet let…

Tudi Luka je upihnil peto svečko. Vsi smo mu pomagali.....

Leon je upihnil pet svečk

Tudi Leon je že star pet let. Lepo smo skupaj z njim praznovali...
PODROBNO

Tinej praznuje peti rojstni dan

Skupaj s Tinejem smo se veselili ob praznovanju petega rojstnega dne. Lepo je bilo...

Pohod Ježkov, Palčkov in Čebelic

Kako lepo je, ko se spet  lahko družiš s prijatelji.  Ježki smo povabili  prijatelje iz skupin Čebelice in Palčkov na skupni pohod. Takoj po zajtrku smo se odpravili na pot proti Rosalnicam. Ježki smo se mimogrede ustavili na Matejevem domu, kjer nas je pričakala njegova babica. V  prijetni senci smo si pogasili žejo,  preizkusili Matejeva igrala, nato pa pohiteli za prijatelji, ki so jo mahnili skozi Čurile. Cilj našega pohoda je bil obisk čebelarske družine Veselič. Prijazno so nas sprejeli ter nas  pogostili z medenim napitkom ter medenjaki. Gospod Jože  nas je poučil o koristnosti in pomembnosti čebel. Z zanimanjem…

Zaščiteno: VSE NAJBOLJŠE NIKA

OD 16. 05. DO 20. 05. 2022

JED-MAJ 3

Zaščiteno: ŽABJI ORKESTER

Delavnica Higiena zob in rok

Medicinska sestra Mirna nas je tudi tokrat presenetila in nam na obisk pripeljala dinozavra Dina. Poskrbeli smo za njegove zobke in jih očistili. Pogovorili smo se tudi o pripomočkih za higieno zob in skrbi za zobe. Navajali pa smo se tudi na pravilno umivanje rok. Zdrave zobke si želim, zares lepo za njih skrbim, gor in dol, pa sem ter tja, takšne kroge, lepe, ja! Vsako jutro dan na dan, tudi, kadar sem zaspan.

Vlak

Odpravili smo se na železniško postajo. Smo že bili enkrat, pa nismo dočakali vlaka, ker je imel zamudo. Tokrat smo si ogledali prihod in odhod vlaka. Tudi mi smo si zaželeli odpotovati.  Morda pa se na zaključni izlet odpravimo v Črnomelj, kdo ve?:))

Zaščiteno: VSE NAJBOLJŠE MATIC

Zaščiteno: Izlet v ALADINOVO DEŽELO

Zaščiteno: Miška in Krt

SREČANJE V NASELJU

V torek, 10.5. 2022, je skupina Krtki pripravila srečanje v naselju Boriha pri Rosalnicah v Metliki. Strokovni delavki Špela Rot in Vesna Kraić sta v obliki kamišibaja predstavili pravljico "O GOSKICI, KI SE JE UČILA PETI". Nato so se otroci preizkusili v ročnih spretnostih. Naselje sta obiskali tudi strokovni delavki  Centra za socialno delo Metlika. Srečanje z delavnico je bilo namenjeno romskim otrokom, ki še ne obiskujejo vrtca. Udeleženi starši in otroci so bili veseli našega obiska.

Vabilo na Urbančkov tek

Spoštovani starši! Prosimo vas, da pri vzgojiteljicah otrok s podpisom potrdite udeležbo na URBANČKOVEM TEKU. Odvijal se bo v soboto, 21. 5. 2022, ob 10.00 na igrišču na Pungartu. Na dan prireditve sprejemamo prijave od 9.30 do 9. 50! (Kasnejših prijav zaradi organizacije dela ne bomo sprejemali). Otrok in starš tekmujeta skupaj. Bodite oblečeni v športna oblačila in obutev. Tekmujete v dveh kategorijah. V I. kategoriji (letniki otrok: 2021, 2020, 2019) in II. kategoriji (letniki otrok: 2018, 2017, 2016, 2015) bodo medalje podeljene ločeno: prvi trije dečki in prve tri deklice. Vsi udeleženci bodo prijeli priznanja za udeležbo. VESELI BOMO…

Zaščiteno: Rdeči škratki 🌧☂️🌦

OD 9.5. DO 13.5.2022

jed-2-s

Zaščiteno: Izlet na Ranč Aladin

Ta vsebina je zaščitena z geslom. Za ogled spodaj vpišite svoje geslo: Geslo:

Zaščiteno: Naša nova igralnica v telovadnici

Zaščiteno: Februar

Zaščiteno: Mesec MAJ najlepši mesec v letu 🍀🌸

od 2.5. do 6.5.2022

jed-1-s

VABILO NA ŠPORTNO POPOLDNE

DRAGE DRUŽINE, VABIMO VAS NA ŠPORTNO POPOLDANSKO SREČANJE, KI BO V ČETRTEK, 5. 5. 2022, OB 16.30. DOBIMO SE NA OSREDNJEM IGRIŠČU VRTCA. *izvajali bomo gibalne naloge po postajah, zato pridite športno oblečeni in obuti. Četudi bodo dejavnosti primerne otrokovi starosti, ste starši ves čas ob otroku* VESELIMO SE VAŠEGA OBISKA. STROKOVNE DELAVKE »POLŽKOV, PIKAPOLONIC, RAČK, MIŠK«

Zaščiteno: Vrtec v naravi

Obisk Hiše Sadeži družbe

Pred Velikonočnimi prazniki smo bili povabljeni v Hišo Sadeži družbe. V delavnici so nam pripravili material za izdelavo piščančka. Delavnica je bila zanimiva, z veseljem smo sestavljali in lepili. Nastali so lepi piščančki.

Ta vsebina je zaščitena z geslom. Za ogled spodaj vpišite svoje geslo:

Na koncu pa smo se še odžejali in se odpravili do vrtca. Zahvaljujemo se zaposlenim in se veselimo naslednjega srečanja.

Delavnica o čutilih

Tokrat nam je sestra Mirna predstavila, kaj o čutila. Kaj počnemo z nosom? Vonjali smo različne kreme. Kako delujejo ušesa? Igrali smo se telefončke. V ušesih pa imamo tudi center za ravnotežje. Če ne vidimo, čutimo s kožo - otroci so tipali različne predmete in ugibali...  Na koncu smo še razvrstili sličice. Vedno nam je zanimivo, kadar nas obišče sestra Mirna :).

Dejavnosti na prostem

Medvedki veliko hodimo na sprehode in spoznavamo kotičke naše Melike. Na travniku smo tudi zaplesali.                 Vzpon na vinsko klet in orientacija, poimenovanje objektov, ki jih poznamo.

PRVOMAJSKE POČITNICE – Obvestilo

Zaradi zmanjšanega števila otrok bodo otroci v času PRVOMAJSKIH POČITNIC (27. 4. – 2. 5. 2022), bivali v JASLIH in PRIZIDKU vrtca. (več …)

24. 4. 2022 Vrtec v naravi – Črmošnjice

Otroci skupine Palčkov, Ježkov in Čebelic so imeli VRTEC V NARAVI. V domu CŠOD LIPA ČRMOŠNJICE so bivali od, 19. 4. do 21. 4. 2022, z eno prespano nočjo. Imeli so več usmerjenih dejavnosti, ki so se izvajale v naravi: Učna pot DIVJI POTOK Po sledeh v gozdu Lokostrelstvo Ujemi ravnotežje   Anja, Snježana, Vesna, Katarina, Nataša, Zdenka, Renata, Samo, Mateja.

Zaščiteno: 24. 4. 2022 – Črmošnjice

Zaščiteno: DAN ZEMLJE!

Obisk ekološke kmetije

Ravno pravšnji dan, ne pretopel in ne vetroven... in pot nas je vodila čez potok, po gozdu, med njivami do kmetije v Čurilih. Seveda se je bilo treba najprej okrepčati - domači jabolčni sok in pecivo z jabolki sta pobožala mlade želodčke. Poleg kokošje jate, različno starega goveda, zvoka čebljanja prvih lastovk, različnih traktorjev in priključkov.... je bilo v kleti hiše prav posebno presenečenje... doma izvaljeni mali piščančki. In za konec še 12 let stara muca Tačka, ki je rada pozirala in tudi dovolila cartanje.

In mesec april…

Pripravili smo se na setev - občutiti zemljo z otipom, vonjanjem... Opazovali smo in skrbeli za mlade rastlinice. Šli smo na polje in za opazovanje odvzeli vzorec zemlje. Kaj vse smo našli? Poleg vsega pa nismo pozabili na gibanje - tako se kotalimo v telovadnici, na igrišču pa ob naslednji priložnosti.

Kaj se dogaja pri Sončkih?

Ta čas tako leti, da pozabi pozvoniti pri vratih.... še v mesecu marcu se je dogajalo....   Pripravili smo gibalni izziv. Ustvarjali smo za natečaj o prijateljstvu društva Sobivanje. Bili smo maškare. Učimo se o ločevanju odpadkov. Bili smo na obisku v veliki knjižnici. Tekli smo kros na igrišču in se tako pripravljali na Lumpov tek. Na obisk je prišla muca Liza, ki nas je popeljala v svojo čarobno deželo, kjer je vse mogoče.

Svetovni dan ZEMLJE – 22. april

Dan zemlje bi moral postati pomemben dan v našem koledarju in življenju. Naša mati, ki nam daje hrano, zrak in vodo, ima rojstni dan. Kaj ji lahko podarimo? Velikega darila ne more sprejeti, lahko pa z drobnimi pozornostmi poskrbimo, da ji bo lepše: Preberemo zgodbo 10 stvari, ki jih lahko naredim za lepši svet na spletu poiščemo animirane risanke Lepši svet, Kapljica in listek...https://www.youtube.com/watch?v=M0CRQafiutI pobrskamo po hladilniku in pripravimo obrok iz tega, kar že imamo pripravimo koše za ločevanje odpadkov posadimo drevo ali cvetico pazimo na porabo vode ugašamo luč, ko je ne potrebujemo gremo peš v trgovino ali v…

OD 25.04. DO 29.04.2022

jed-4-s

Planinski krožek- pohod na Kučar

Za naš pohod na Kučar smo imeli najprej trening :), nato pa še pohod. Imeli smo se zelo lepo, kot lahko vidite na fotografijah.

S prijatelji…

Veseli smo, da se zopet lahko malo družimo s prijatelji iz drugih skupin. Tokrat smo se odpravili na sprehod do Obrha z najstarejšo skupino otroki - iz skupine Ježki . Naredili smo dooolgo kolono. Na kros pa smo popeljali mlajše otroke iz skupine Zajčki. Ker so stari šele 2 do 3 leta, smo morali paziti, da nismo tekli prehitro.

Ta vsebina je zaščitena z geslom. Za ogled spodaj vpišite svoje geslo:

Kros pa smo tekli tudi sami. Veliko krogov smo pretekli, saj smo že veliki in naše noge imajo dobre mišice. Na koncu pa še športni pozdrav!
PODROBNO

Zaščiteno: Praznovanje rojstnih dni v aprilu

Zaščiteno: Lucio praznuje

Zaščiteno: 20. 4. 2022 – Poklic Cvetličar-cvetličarka

Ta vsebina je zaščitena z geslom. Za ogled spodaj vpišite svoje geslo: Geslo:

Zaščiteno: 20. 4. 2022 – Bravo, putka, Zajček in njegovi prijatelji, Čudežno jajce …

OD 18.4. DO 22.4.2022

jed-3-s

Zaščiteno: PRAZNOVANJE ROJSTNEGA DNE – ALINA

Zaščiteno: PRAZNOVANJE ROJSTNEGA DNE – JURIJ

Vadbena ura – poligon in igre z žogo

V okviru timskega sodelovanja smo pripravili vadbeno uro poligona za starosto skupino 2- 3 let v naši športni dvorani, katere se otroci vedno razveselijo, saj jim omogoča večji varen prostor za gibanje, ki je v tem starostnem obdobju še kako pomembno. Po uvodnem ogrevanju skozi različne igre so otroci  z veseljem in veliko motivacijo sodelovali v premagovanju mehkih ovir, izvajanju plazenja skozi tunel, plezanja na blazine ter poskakovanja ter v večini sodelovali tudi pri igrah z žogo, kjer so imeli  možnost metanja  različnih žogic na 3 različne ravnine -  cilje. Sodelovale smo vzgojiteljice in pomočnice skupin Lisičke, Ribice, Zajčki in …

Čistilna akcija

Odločili smo se, da bomo okoli vrtca pobrali smeti. Pripravili smo si rokavice in veliko vrečo. Hodili smo okoli vrtca in ugotovili, da smeti sploh ni veliko. Največ smeti smo našli pri ekološkem otoku. Tako je naša vreča ostala skoraj prazna. Veseli nas, da smo ekološko ozaveščeni in da skrbimo za urejeno okolico vrtca.

Delavnica o čustvih

Zopet nas je obiskala sestra Mirna iz zdravstvenega doma Metlika. Tokrat je izvedla delavnico o čustvih.  Najprej smo se pogovorili o naših čustvih- kdaj smo žalostni, jezni, veseli, prestrašeni, ravnodušni... Sestra Mirna je na blazino položila sličice čustev, otroci pa so dodajali sličice, na katerih so bile različne situacije - obisk zobozdravnika, srečanje s psom, deček se je udaril na koleno, mami bere deklici pravljico... Ob tem so otroci ugotavljali, kako se počutijo. Na koncu smo prebrali še pravljico. Delavnica je bila zelo zanimiva.

Zaščiteno: Kaj smo počeli

Zaščiteno: Pravljična torbica

Zaščiteno: Pihamo 3. svečko

PODROBNO

Spomladanska ustvarjalna delavnica s starši

V sredo, 13. 4. 2022, smo v popoldanskem času izvedli  Pravljično urico in spomladansko ustvarjalno delavnico. Ob zvoku zvončka so se odprla vrata Kamišibaj gledališča, kjer so si prisotni ogledali predstavo Piščanček Pik. Sledile so ustvarjalne delavnice, kjer so se spretni majhni prstki  preizkusili v obrisovanju , rezanju, risanju in lepljenju. S pomočjo svojih pridnih mamic in očetov so ustvarili čudovite zajčke in piščančke. Nekaj utrinkov si lahko ogledate v spodnji galeriji...

Zaščiteno: Knjižničarka Katja pri Metuljčkih

Sejanje in sajenje

Odločili smo se, da bi za družinski praznik mamicam podarili solato. Ker je imela Gordana že malo večje sadike, nam jih je prinesla. Solato pa smo tudi sejali. Kaj pa je potrebno, da seme vzkali? To pa povprašajte otroke, prav gotovo vam bodo povedali.

Zaščiteno: Iščemo jajčka…

Zaščiteno: VSE NAJBOLJŠE JAKOV

Zaščiteno: Pester APRIL pri Metuljčkih

Piščanček Pik

Nekega sončnega jutra je iz lupinice prikukal majhen piščanček po imenu Pik. Malce je bil izgubljen, iskal je mamo kokljo. (več …)

Zaščiteno: Predstava Piščanček Pik

Obisk knjižnice Metlika

Odpravili smo se v knjižnico Metlika, kjer nas je pričakala knjižničarka Katja. Najprej nam je predstavila slikanico o mačku Muriju, nato največjo knjigo Veliki atlas in najmanjšo knjigico, prebrala nam je tudi knjigico Dom za zajčka in miško. Prav posebna pa je bila slikaica Radovedni zajček v knjižnici, saj jo je napisala Marta Strahinić, ki vodi knjižnico. Slikanico nam je ga. Katja podarila. Vedno radi pridemo na obisk v knjižnico.

Eksperiment

Napravili smo eksperiment obarvanja zvončkov. V tri steklene kozarce smo dali barvno vodo- rdečo, modro in rumeno in vanjo dali zvončke. Opazovali smo, kaj se dogaja. Zvončki so se obarvali. Najbolj se je obarval zvonček z rumeno barvo. Tole je zelo zanimiv eksperiment, ki je otrokom pomagal razumeti, kako voda, ki jo rastlina črpa, potuje po rastlini.

Vabilo na delavnico

Spoštovani starši in otroci! (več …)

OD 11.4. DO 15.4.2022

jed-2-s

Zaščiteno: Na vrtu

Zaščiteno: 9. 4. 2022 – Mamicam za praznik

Zaščiteno: Kadar mamica praznuje

Gibanje, naše vsakdanje

MK organizira predavanja za strokovne delavce v vrtcih. Tokratna tema je bila Gibanje in predšolski otroci. Predavanje traja eno uro, na voljo pa bo še do ponedeljka. Mogoče bi večer pred televizorjem zamenjali za malo miganja? Povabljeni na https://bit.ly/3NUxmNR

8.4. – SVETOVNI DAN ROMOV

Danes Romi po vsem svetu, praznujejo svoj dan, ki je bil izbran na njihovem prvem svetovnem kongresu leta 1971 v Londonu. Dan smo obeležili tudi v vrtcu. Otroci skupine Krtki so z vzgojiteljico Matejo Stariha in romsko pomočnico Vesno Kraić pripravili kratek program in predstavili delček romske kulture. (več …)

Zaščiteno: Tchaikovski-Waltz of flowers- likovno ustvarjanje ob klasični glasbi

Piščanček Pik

Otroci skupin  Metuljčki,  Zajčki, Lisičke in Ribice smo si ogledali kratko lutkovno predstavo o  Piščančku Piku.  In na koncu sklenili tako kot Pik: RAD BI IMEL VESELO MAMO ❤🥰 (več …)

Zaščiteno: Prišla je pomlad

7. 4. 2022 – LUMPOV TEK

V sredo, 6. aprila 2022, smo izvedli Lumpov tek. Prijavljenih je bilo 325 otrok, teka pa se je udeležilo 296 predšolskih in šolskih otrok. Zahvaljujemo se prav vsem in vsakemu posebej, ki je sodeloval pri organizaciji in izvedbi, da je 12. Lumpov tek uspel. Hvala tudi vsem staršem in starim staršem, ki ste otroke pripeljali in spodbujali. Skupaj lahko rečemo, da smo 7. april SVETOVNI DAN ZDRAVJA - ODLIČNO OBELEŽILI! Se na LUMPOVEM TEKU vidimo prihodnje leto! Tek so obeležili novinarji Vašega kanala: https://www.vaskanal.com/novice/6221-12-lumpov-tek Otroški vrtec Metlika

Zaščiteno: Velika knjiga o kahlici

Zaščiteno: Spomladanski travnik

Spomladanski sprehodi

V marcu smo se veselili toplega sonca in se odpravili na sprehode v različne smeri. Opazovali smo spomladanske cvetlice, nabrali zvončke in žafrane za mamice, se igrali ob potoku Obrhu in raziskovali, našli različne polžke, poslušali ptičje petje, našli tudi markacijo in še veliko zanimivega.

PODROBNO

Čajanka z dedki in babicami

Zadnji dan v mesecu smo imeli prav posebno popoldne. V vrtec smo povabili dedke in babice, kjer smo jih razveselili s kratkim kulturnim programom. Ker smo se zelo potrudili, smo bili vsi skupaj SREČNI...

Lana je upihnila peto svečko

Tudi Lana je že stara pet let. Skupaj smo prav lepo praznovali...

Obiskala nas je sestra Mirna

Konec meseca nas je kar dvakrat obiskala sestra Mirna. Predstavila nam je dve delavnici: "Kako se počutim" in "Čutila". Obe sta bili zelo zanimivi in poučni. Zel lepo smo sodelovali...

Obisk Ljudske knjižnice Metlika

Z veseljem smo se odzvali vabilu knjižničarke Katje, obiskali smo Ljudsko knjižnico v Metliki. Zanimivo in lepo je bilo.... Poglejte... Hvala, ga. Katja!

Tečaj rolanja

Že od 28. marca 2022 v skupinah otrok Ježki, Palčki in Čebelice poteka tečaj rolanja. (več …)

RADI SE GIBAMO!

Prvi topli in sončni pomladni dnevi so nam omogočili, da vzgojiteljice v starostnem timu 1-2 let za naše otroke  pripravimo gibalne aktivnosti na jasliškem igrišču. V povezavi z bogatim učnim okoljem, ki se v tem šolskem letu nanaša na področje gibanja smo s pomočjo telovadnega orodja in naravnega materiala pripravile gibalne igre po postajah. Na svežem zraku so otroci uživali, se zabavali in sprostili.

Zaščiteno: VSE NAJBOLJŠE ŽIVA

Poklic: Cvetličarka

V ponedeljek, 4.4.2022, je predšolske skupine obiskala ga. Katja Brinc. Predstavila je svoj poklic CVETLIČARKA. (več …)

POMLADANSKA AKCIJA ZBIRANJA STAREGA PAPIRJA

Spoštovani starši in drugi obiskovalci vrtca! Obveščamo vas, da bomo izvedli pomladansko akcijo zbiranja starega papirja. (več …)

Zaščiteno: TROBENTICA in ZVONČEK

Zaščiteno: Elina praznuje

Zaščiteno: Marec se je iztekel

Zaščiteno: Marec

Zaščiteno: Snovi, mešanice, zmesi in poskus

Zaščiteno: Projekt Malček bralček

Zaščiteno: Muziciranje

PODROBNO

Zaščiteno: Šumeča kopel  za utrujene noge